tiistai 18. kesäkuuta 2013

Parsaa osa 2

Meidän "etupihalla" on aika makeet maisemat!
Tämä blogin hiljaiselo sais kyllä nyt pikkuhiljaa loppua ja samalla myös tää muuttaminen! Vaikka mä oonkin ihan rakastunut meidän uuteen asuntoon, ja etenkin meidän tänään ostamaan ihanaan laiskanlinnaan ja uuteen ruokapöytään, oon tosi kyllästynyt purkamaan erinäisiä pussukoita ja nyssäköitä. Pikkusisko saapui onneksi lauantaina muuttoavuksi, ja mies ja sisko ovatkin saaneet paljon aikaiseksi, erityisesti vanhan asunnon siivoamisen saralla. Mähän siis olen ollut duunissa joka ilta, joten kiitti hei kaverit!

Tänään sain vielä ruoankin valmiina pöytään, kuinka siistiä! Tänäänkin siis vedettiin parsaa, kastikkeen kera tällä kertaa tosin. Ah, huomenna vielä töihin ja sitten kotiseuduille juhannuksen viettoon. Olen odottanut juhannusta jo tovin, sillä meitä on taas kasassa ihan huippuporukka ja taatusti tulee olemaan mukavat ja rentouttavat päivät edessä. Josko sieltäkin saisi päiviteltyä joitakin ruokajuttuja, ja no, ainakin hyviä tunnelmia. Hyvää juhannusta kaikille!


Iloiset kokit hommissa.


2 kommenttia:

  1. Ihanat maisemat :) oikein hyvää juhannuksen aikaa sinulle.

    VastaaPoista
  2. Eikö vaan olekin! Olen ollut niin juhannustohinoissa etten ole ehtinyt edes kommentteihin vastailemaan, joten kiitos :) Ja ihanaa kesää sinullekin!

    VastaaPoista